|
ID |
Nazwa |
Cena netto/brutto |
114 |
GOLF II, 1.8, 1.8 GTi, 1.8 GTi 16V, 1.8 GTi G60, 1.8 GTi G60 Syncro, 1.8i Syncro, MT/AT, 83-91, zew. |
81.97/100.00 PLN |
Silnik
|
Moc
|
Rok prod.
|
Skrz. biegów
|
Typ
|
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
ABS
|
1.8
|
62/66kW
|
08/83-10/91
|
MT
|
Zew.
|
22
|
30
|
53
|
90
|
2
|
-
|
1.8 GTi
|
79/82kW
|
08/83-10/91
|
MT
|
Zew.
|
22
|
30
|
53
|
90
|
2
|
-
|
1.8 GTi 16V
|
95/102kW
|
08/83-10/91
|
MT
|
Zew.
|
22
|
30
|
53
|
90
|
2
|
-
|
1.8 GTi G60
|
118kW
|
08/83-10/91
|
AT/MT
|
Zew.
|
22
|
30
|
53
|
90
|
2
|
-
|
1.8 GTi G60 syncro
|
118kW
|
08/83-10/91
|
AT/MT
|
Zew.
|
22
|
30
|
53
|
90
|
2
|
-
|
1.8i syncro
|
66/72kW
|
08/83-10/91
|
MT
|
Zew.
|
22
|
30
|
53
|
90
|
2
|
-
|
A – ilość frezów zewnętrznych, B – ilość frezów wewnętrznych, C – średnica uszczelniacza w mm, D – średnica zewnętrzna przegubu, E – typ zabezpieczenia: 1. Pierścień Segera mocowany w przedniej części, 2. Pierścień zabezpieczający mocowany skrajnie w tylnej części, 3. Pierścień zabezpieczający mocowany wewnątrz
| |